Įsigyti prekes paprasta kaip A, B, C!

 

Geros naujienos! Nuo šiol už mūsų prekes galima apmokėti į bet kurio Lietuvos ir daugumos Europos Sąjungos bankų sąskaitą, artimiausioje "Maxima" parduotuvėje, "Lietuvos spaudos" kioske ir kitose Jums patogiose vietose.

 

Svetainėje išsirinkite tinkančią prekę ir tuomet pasirinkite vieną iš šių kelių: A) paskambinkite mums telefonu 8 606 96 242, B) parašykite el.paštu info@o2k.lt arba C) tiesiog paspauskite mygtuką "Į krepšelį". Jei užsakote prekes el. paštu ar telefonu, laiške ar pokalbio su mūsų konsultantu metu Jums reikės nurodyti pasirinktos prekės pavadinimą, kiekį, be to - savo vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą ir kitą informaciją, kurią paprašys nurodyti konsultantas. Jis nurodys visus tolesnius prekių užsakymo (A) telefonu ar (B) el.paštu žingsnius, be to, prireikus paaiškins kaip apsipirkti naudojant svetainės (C) "krepšelį". Apie (C) kelią šiame puslapyje papasakosime detaliau.

 

Jei užsakote prekes pridedami jas į savo pirkinių krepšelį, visas užsakymo procesas bus paprastas ir padalintas į penkis žingsnelius – „Apžvalga“, „Prisijungimas“, „Adresas“, „Pristatymas“ ir „Apmokėjimas“. Pasirinkę ir pridėję į savo pirkinių krepšelį visas pageidaujamas prekes bei nurodę jų kiekį, paspauskite mygtuką "Užsakyti" (krepšelio turinį galite redaguoti paspaudę arba užvedę pelę ant "Mano krepšelis" kiekvieno puslapio viršuje, dešinėje).

  

Penki paprasti apsipirkimo parduotuvėje žingsneliai

 


Jūsų prekių krepšelio turinys ir pristatymo variantai



 

 


1. „Apžvalgos“ žingsnelyje matysite visas prekes, kurias pridėjote į savo krepšelį. Čia pat galite redaguoti jų (vienetų) kiekį, prireikus – pašalinti prekę(es) iš krepšelio. Norint, kad atskiros prekės būtų pristatytos skirtingais adresais pažymėkite varnele „Pageidauju nurodyti pristatymo adresą kiekvienai iš prekių atskirai“ (šiuos adresus galėsite nurodyti trečiąjame žingsnelyje – „Adresas“).


Kitoje „Apžvalgos“ lentelėje matysite siūlomus prekių pristatymo variantus ir jų kainą. Užsakytas O2K prekes į Lietuvą (ir kitas Europos Sąjungos šalis) pristato mūsų partneris UPS®.


klaustukasPlačiau apie prekių pristatymą 



 

 

Susikurkite paskyrą

 

Kliento prisijungimas

 

Greito užsakymo forma

 

 

 

2. Antrajame žingsnelyje „Prisijungimas“ turite du pasirinkimus – užsakyti prekes prisijungus (jei dar neturite pirkėjo paskyros - užsiregistravus), arba – pateikti greitą užsakymą.

 

Tam, kad užsakyti prekes mūsų parduotuvėje, registruoti pirkėjo paskyros nėra būtina, tačiau rekomenduotina.

 

Užsiregistravus pirkėjo paskyrą, per ją galėsite lengviau tvarkyti visus su savo užsakymu susijusius reikalus – matyti visus užsakymus, jų būseną, užsakyti prekių gražinimą ir gauti įvairią aktualią informaciją apie savo užsakymą(us).

 

Jei pageidaujate susikurti pirkėjo paskyrą įveskite lange „Susikurkite paskyrą“ savo el.pašto adresą, spauskite „Susikurti pirkėjo paskyrą“ mygtuką ir sekite tolesniais nurodymais.

 

Jei esate jau registruotas pirkėjas, tiesiog įveskite savo prisijungimo duomenis langelyje „Prisijunkite“ ir sekite tolesniais nurodymais.

 

Pageidaujant pateikti užsakymą „Greito užsakymo“ būdu, Jums reikės įvesti visą prašomą informaciją trečiąjame langelyje „Greitas užsakymas“ ir spausti „Tęsti“. Pirmiausia turėsite įvesti pagrindinius savo duomenis (vardas, pavardė ir t.t.) bei nurodyti prekių pristatymo adresą.

 

Užsakymo būdo pasirinkimas jokiais būdais neįtakoja užsakymo vykdymo ar pirkėjo teisių ar pareigų – jos išlieka vienodomis. Tiesiog turint paskyrą įvairius su užsakymu susijusius veiksmus atlikti yra patogiau ir greičiau.

Trečias žingsnis - Adresas



 

Pasirinkti adresą  

3. Trečiame žingsnelyje („Adresas“) peržiūrėkite ar teisingai nurodytas prekių pristatymo ir(ar) mokėjimo adresas. Jei pageidaujate, galite nurodyti skirtingus adresus mokėjimui bei pristatymui (šiuo atveju paspauskite „Atnaujinti“ prie atitinkamo adreso).

 

Kiekvieną prekę galite pristatyti skirtingu adresu – viršutinėje lentelėje reikia spustelėti „Nurodyti pristatymo adresą kiekvienai iš užsakomų prekių atskirai“.

 

Šiame žingsnyje taip pat rasite specialų (tačiau nebūtiną) lauką Jūsų papildomiems pageidavimams bei komentarams dėl užsakymo ir jo vykdymo.

 

 

Ketvirtas žingsnis - pristatymas

 

Pasirinkti vežėją, sutikimas su taisyklėmis  

4. Ketvirtame žingsnelyje pasirinkite tinkamą vežėją savo užsakymui įvykdyti. Lentelėje bus nurodyti visi įmanomi pristatymo variantai, jų kainos bei terminai.

 

Šiame žingsnyje turėtumėte pareikšti sutikimą su mūsų Prekių pirkimo taisyklėmis – tai būtina siekiant užsisakyti O2K prekes. Jūsų sutikimas išreiškiamas paprasčiausiu varnelės pažymėjimu prie sakinio „Aš sutinku su visomis Prekių pirkimo elektroninėje parduotuvėje taisyklėmis be jokių papildomų išlygų“. Nors tai ir standartinės taisyklės, panašiu formatu bei turiniu naudojamos daugelyje kitų el. parduotuvių, prieš pareiškiant sutikimą, rekomenduojame jas atidžiai perskaityti.

 

klaustukasPlačiau apie prekių pristatymą

 

Paspausdami mygtuką „Patvirtinu užsakymą“ Jūs patvirtinate savo užsakymą ir įsipareigojate už jį apmokėtį pagal pateiktą sąskaitą faktūrą.

 

Penktas žingsnis - apmokėjimo variantai

Penktas žingsnis - Apmokėjimas

 

Mokėjimo priemonės pasirinkimas

 

 

 

 

5. Penktas žingsnis yra paskutinis – pirmiausiai atsidariusiame lange paspauskite mygtuką "Apmokėti už prekes". Tuomet kitame lange turėsite pasirinkiti kaip apmokėti už pasirinktas prekes. Jei apmokate už prekes ne iš Lietuvos, pirmiausia iš sąrašo pasirinkite tinkamą valstybę.


Sumokėti už pasirinktas prekes (Lietuvoje) galite keliais būdais – banko pavedimu, grynaisiais banke, artimiausioje "Maxima" parduotuvėje, per „PayPal“ sąskaitą (įskaitant ir debetine ar kreditine kortele) ir kitais būdais. Yra galimybė pirkti prekes išsimokėtinai, tokiu atveju reikia pasirinkti "General Financing" arba "Mokilizingas". Pasirinkite tą būdą, kuris Jums yra patogus ir paspauskite atitinkamą mygtuką.


SVARBU! Pasirinkite banką ar kitą mokėjimo priemonę paspausdami atitinkamą jo mygtuką su logotipu ir tuomet būtinai spauskite apačioje esantį mygtuką "Toliau". Tik paspaudę šį mygtuką būsite nukreipti į savo pasirinkto banko elektroninės bankininkystės sistemą ar kitos mokėjimo priemonės puslapį.


Prisijunkite ir sekite tolesniais savo banko sistemos nurodymais. Banko puslapyje Jums nereiks papildomai suvedinėti užsakymo ar banko pavedimo detalių, nes vatsiskaitymo procesas yra pilnai automatizuotas.


Jei atsiskaitymų sąraše nerandate "Maxima", "Lietuvos pašto" ar "Perlo paslaugos" pasirinkimų, vadinasi Jūsų užsakymo suma yra per didelė šiems mokėjimo būdams (didesnė nei 580 Eur). Tuomet rinkitės vieną iš bankų, mokėjimą grynaisiais banke, elektroninius pinigus ar kitą puslapyje pateiktą variantą.

 

Pateikę užsakymą, į nurodytą el.pašto adresą gausite patvirtinimo laišką, kuriame bus išankstinė mokėjimo sąskaita. Ji pravers tuo atveju jei nutarttumėte apmokėti ne iš karto - vėliau galėsite pasinaudoti šioje sąskaitoje esančiais mūsų rekvizitais ir apmokėti už savo užsakymą.

 

 

klaustukasDaugiau informacijos ir pagalbą galite rasti „Apmokėjimo būdai“


PayPal pagalba

Kokias mokėjimo korteles priima "PayPal"?


Prašome Jums pateiktą sąskaitą apmokėti per 3 darbo dienas. Tokiu būdu mes galėsime įvykdyti Jūsų užsakymą per tikrai trumpą laiką - prekes gausite per 3 - 5 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo (išskyrus AirSep® VisionAire 5 - šį aparatą pristatysime per 5 - 6 darbo dienas).

 

Tikimės, kad šio puslapio informacija Jums buvo naudinga. Vis tik, jei užsakymo procese turėsite klausimų ir šiame puslapyje nerasite atsakymų, kviečiame kreiptis į mūsų konsultantą svetainėje, tel. 8 606 96 242, el. paštu info@o2k.lt arba užpildžius trumpą formą. 

 

Atnaujinta: 2016-03-23 21:17:13 GMT+2